Google Ads koppelen

Om jouw Google Conversie te koppelen dien je in Google Ads een Google Tag ID en een Gebeurtenisfragment aan te maken voor de gebeurtenis “Offerte aanvragen” Hoe je dat kan doen lees je in de onderstaande gids. https://support.google.com/google-ads/answer/12216226?hl=en#zippy=%2Cinstructions Nu je de gebeurtenis hebt aangemaakt in Google Ads kan je deze koppelen aan de configurator van Reuzenpanda. Navigeer in instellingen naar API Integraties en klik op + Nieuwe google tag koppeling en kies vervolgens de configurator die je wilt koppelen. Voer dan de Google Tag ID in en de Gebeurtenisfragment. Dit is een id/gebeurtenisfragment zoals in de in de code staat die Google geeft. 

Meta Pixel koppelen

Meta Pixel koppelen Om je Meta pixel aan de configurator te koppelen kan je in instellen navigeren naar API integraties. Hier selecteer je Meta. Klik op “+ Niewe Meta Pixel koppelen” en kies de configurator die wilt koppelen. Voer vervolgens jouw Meta pixel ID in. Deze kan je vinden in de gebeurtenis beheer van Meta. Nu kan je ook in het gebeurtenis beheer de “offerte aanvragen” acties registreren als lead. Dit kan je doen door de URL van de landingspagina/website in het gebeurtenis beheer te openen en de “Bevestig & vraag aan” knop te selecteren als lead.Nu zal iedere offerte aanvraag succesvol geregistreerd worden bij Meta!